IV edition of the open, free conference
dedicated to IT themes
19th of November 2016, Gliwice

Speakers

Witold Adamus

XSolve

Backend software developer w Xsolve. Stara się zarażać innych programistów dobrymi praktykami związanymi z programowaniem funkcyjnym, oraz tymi związanymi z projektowaniem API. Na co dzień zajmuje się tworzeniem skalowalnych, łatwych w utrzymaniu aplikacji webowych. W pracy lubuje się w szukaniu dziury w całym, a po godzinach robi zdjęcia. Aktualnie rozwija też bibliotekę PhpSlang, która ma na celu pomóc, środowisku programistów PHP, wejść w świat programowania czysto funkcyjnego.

Andrzej Blumenfeld

Techland

Lead zespołu programistów w Techlandzie, gdzie pracuje od prawie czterech lat. Na potrzeby gry Dying Light zajmował się między innymi systemem zdarzeń losowych, boss fightem oraz systemem ulepszeń pojazdu. Wcześniej doświadczenie zdobywał w firmach Frontline Studios, Nitreal Games i Vivid Games. W swojej karierze tworzył gry na urządzenia mobilne, komputery oraz konsole. Z zamiłowania gracz, wielki fan gier z dorosłą fabuła oraz ciekawą narracją.

Mateusz Borycki

Huuuge Games

Programista w firmie Huuuge Games.  Pracował w Cyfrowym Polsacie nad platformą streamingową ipla. Miłośnik C++, interesuje się programowaniem od czasów Commodore 64, ale obecnie jego uwaga zwrócona jest na nieco nowsze technologie, takie jak WebAssembly. W wolnych chwilach gra w gry komputerowe, planszowe oraz karciane.

Łukasz Czechowicz

Alrauna Studio

Współzałożyciel, prezes i główny programista w Alrauna Studio. Student kierunku Informatyka Stosowana na Politechnice Krakowskiej. Już od szkoły podstawowej miał za cel tworzenie gier komputerowych. Do branży gier wideo wszedł dzięki projektowi "Hostile Dimension", który był jego pierwszą komercyjną produkcją. W wolnych chwilach nadużywa twittera.

Małgorzata Dec

Future Processing

Psycholog, trener umiejętności psychospołecznych, coach (akredytacja ACC ICF), specjalista HR.
Od pięciu lat wspieram ludzi i zespoły w budowaniu dobrych relacji zawodowych i wykorzystywaniu tkwiącego w nich potencjału.
Jako trener staram się inspirować innych, przedstawiając takie idee i koncepcje działań, które mają ogromny wpływ na jakość życia, pomagają wykorzystać talenty, pokonywać własne ograniczenia i rozwijać relacje międzyludzkie. Jako coach towarzyszę konkretnym osobom i całym zespołom w procesie zmiany i rozwoju. Pomagam nowym zespołom w poznaniu wzajemnych potrzeb i oczekiwań, a tym dłużej istniejącym – w stawianiu czoła nowym wyzwaniom, w rozwiązywaniu problemów i dalszym pogłębianiu ducha zespołowości.

Kamil Folkert

3Soft

Odpowiedzialny za obszar R&D. Ekspert w zakresie architektury systemów informatycznych i danych. Analizuje światowe trendy, bada najnowsze technologie, buduje prototypy, mierzy i sprawdza. A gdy ma pewność, że innowacja technologiczna przyniesie oczekiwane korzyści, stosuje ją.

Absolwent Wydziału Automatyki, Elektroniki i Informatyki Politechniki Śląskiej. Wykładowca na Høgskulen i Sogn og Fjordane w Førde w Norwegii, konsultant w licznych projektach realizowanych w Polsce i za granicą. Autor publikacji naukowych. Prywatnie wciąż poszukuje nowych możliwości rozwoju i nauki, regularnie prowadzi konsultacje z architektami z Doliny Krzemowej w USA.

Marek Gajda

The Software House

Współzałożyciel i CTO w The Software House. Dba o to, by klienci oraz programiści czerpali satysfakcję z tworzonego oprogramowania. Ma za sobą kilkadziesiąt udanych projektów IT, zarówno w roli programisty, jak i managera. Jednym z istotnych elementów jego pracy jest analiza i szacowanie projektów, czym zajmuje się już ponad 8 lat.

Niedoszły nauczyciel matematyki. Wierzy, że materiał przedstawiony w zabawnej formie lepiej trafia do odbiorcy, co ma nadzieję zaprezentować podczas swojego wystąpienia.

Prywatnie recytuje wiersze i analizuje reklamy telewizyjne.

Wojtek Gawroński

Appliscale

Wojtek aspiruje do bycia hakerem w pełnym tego słowa znaczeniu. Nie straszna mu praca w korporacjach, jak i w projektach o charakterze typowo start-upowym - nie zależnie od roli, którą musiał pełnić. Pracując z różnymi domenami (edukacja, eCommerce, transport publiczny, analityka) w końcu trafił do krakowskiej firmy Appliscale. Realizuje się tam jako programista Erlanga oraz DevOps w branży związanej z Ad Tech, konkretnie - skalowaniem i budowaniem systemów rozproszonych związanych z RTB (real-time bidding). Poza pracą udziela się w śląskiej społeczności IT jako współorganizator meet-upów (Functional Miners, Silessian BEAMers, Nodeschool Silesia), prelegent oraz bloger.

Maciej Gdula

EUVIC

Menedżer IT z ponad 10-letnią praktyką w kierowaniu produkcją i sprzedażą, trener i coach. Od 2 lat prowadzi nierówną walkę o przekonanie ludzi wokół siebie, że coaching to nie tylko wzywanie do opuszczenia strefy komfortu. Pracuje z menedżerami, handlowcami, programistami i sportowcami. Fanatyk sztuk walki, pasjonat fotografii i jazdy na motocyklu.

Aleksander Kauch

11 Bit Studios

Główny programista rozgrywki w firmie 11 Bit Studios. Współtworzył większość gier studia: serię Anomaly, This War of Mine oraz niedawno ogłoszonego Frostpunka. Po godzinach wraz z RymPow Team tworzy mniejsze tytuły mobilne jak PixWing. Odpowiada za prowadzenie projektu, projektowanie, tworzenie oraz dbanie o jakość kodu gry.

Sebastian Malaca

Luxoft

Doświadczony programista specjalizujący się w programowaniu i projektowaniu obiektowym oraz technikach i praktykach pozwalających tworzyć kod wysokiej jakości. Interesuje się testowaniem, programowaniem obiektowym, inżynierią oprogramowania oraz zwinnym podejściem do wytwarzania oprogramowania. Ponadto jest prelegentem (JDD, GeeCon, Confitura, Devoxx, etc.), blogerem oraz jednym z autorów na blogach dotyczących programowania (DZone, JavaCodeGeeks).

Grzegorz Mazur

Vile Monarch

Programista. Absolwent Wydziału EiTI Politechniki Warszawskiej. Aktualnie współ-szef i Technical Director w Vile Monarch. Poprzednio pracował w 11 bit studios gdzie był głównym programistą takich gier jak This War of Mine czy Sleepwalker`s Journey. Specjalizuje się w gameplayu oraz programowaniu AI. Wykładowca w Warszawskiej Szkole Filmowej. Muzyk-amator i miłośnik gier planszowych.

Katarzyna Niżałowska

Techland

Programista w firmie Techland. Absolwentka specjalności Inteligentne Systemy Informatyczne na Wydziale Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej. Porzuciła doktorat na rzecz pracy w branży gier. Realizuje się zawodowo, łącząc zamiłowanie do programowania z pasją do gier komputerowych oraz planszowych. Wierzy, że gry wideo są ważnym elementem popkultury i często niosą wartościowe przesłanie.

Adam Nosal

Anshar Studios

Programuje gry zawodowo od 3 lat. Realizacja każdego projektu studenckiego w postaci gry otworzyła mu drzwi do gamedevu. Pracował przy małych grach realizowanych w pojedynkę, średnich grach realizowanych w zespole oraz grze F2P jako programista Front-End'u i Back-End'u. Miłośnik skomplikowanych gier i twin stick shooterów.

Jarosław Pałka

allegro.tech / Symentis

Od ponad 15 lat w branży IT, jako administrator baz danych, programista, architekt, manager i „inżynier od spraw katastrof”. Brałem udział w małych, średnich i nonsensownie dużych projektach, prowadzonych zgodnie zasadami „waterfall”, Agile oraz przy braku jakichkolwiek metodyk, z tym samym zawsze skutkiem. Co doprowadziło mnie do wniosku, że nie ważne co robisz tak długo, jak robisz to dobrze, w najprostszy z możliwych sposobów i używasz właściwych narzędzi które wykonają pracę za ciebie. W międzyczasie dałem się porwać ideą TDD oraz Software Craftmanship, do granic możliwości wyeksploatować tak piękne w swej prostocie pomysły jak REST i NoSQL, by potem porzucić je by zgłębić tajniki „system thinking” i zachwycić się siłą jaką niesie z sobą „metafora” i odkryć, że rządzą nami te same prawa „natury”.

Niepokorny wyznawca kościoła JVM, badacz bytecode'u i JIT oraz wszelkiej maści parserów, interpreterów i kompilatorów. Od czasu do czasu można usłyszeć moje niskiej jakości żarty na temat architektury na konferencjach w Polsce. W wolnych chwilach trener w http://symentis.pl i autor bloga na http://geekyprimitives.wordpress.com/ oraz samozwańczy dyktator w radach programowych konferencji JDD oraz 4Developers.

Łukasz Słowak

Jujubee

Environment Artist w firmie Jujubee, absolwent WSISIZ w Warszawie. Pracował wcześniej w Metropolis-Software, We open Eyes i Appendix Games. Od 1997 aktywny uczestnik Demosceny, jako grafik 3D i organizator w grupie Addict Labs. Uważa, że Demoscena to miejsce, gdzie można zdobyć doświadczenie, które potem procentuje w game devie. Wielki miłośnik Amigi, Atari oraz gier komputerowych nowej generacji, które uważa za przyszłość rozrywki.  

Sarin Suriya

Artifex Mundi

Programista rozgrywki w Artifex Mundi. Lubi prototypować nowe mechaniki i pomysły na gry niezależne. Zainteresowania: film animowany oraz e-sport. 

Krzysztof Szabelski

Future Processing

Z zamiłowania programista, pracując w Future Processing bardziej konsultant i architekt. Dzięki szerokiej wiedzy o technologiach i procesach wytwarzania oprogramowania, wspiera zespoły w podejmowaniu decyzji technologicznych i organizacji pracy, w celu efektywnego dostarczania oprogramowania. Interesuje się przede wszystkim przywództwem technicznym oraz technologiami związanymi z .NET, JavaScriptem i Chmurą Obliczeniową. Poza codzienną pracą współorganizator śląskich społeczności programistycznych. Prywatnie motocyklista, skialpinista i podróżnik fascynujący się różnicami kulturowymi.

Łukasz Szydło

Bottega IT Solutions

Programista pasjonat, fan "Software Craftsmanship" i zwinnego podejścia do wytwarzania oprogramowania. Lubi proste rozwiązania skomplikowanych problemów. Trener w firmie Bottega IT Solutions. Na codzień zajmuje się tematami z zakresu architektury aplikacji biznesowych, Domain-Driven Design, Continuous Delivery, technologii Java oraz testowania automatycznego. Prywatnie mąż, ojciec piątki dzieci; namiętny czytacz.

Łukasz Szymik

SAP Hybris

Starszy programista w firmie SAP Labs Poland. Aktywny uczestnik Gliwice Software BarCamp. Entuzjasta technologii.

Piotr Trochim

BotPerfect

Z przemysłem growym związany od 2009 roku. Pracował między innymi dla CD Projekt RED, Havok oraz Crytek. Jest przede wszystkim programistą animacji oraz AI, chociaż w swojej karierze dotykał wszystkiego - od narzędzi, po rozwiązania sieciowe.

Obecnie właściciel firmy consultingowej BotPerfect, świadczącej usługi z zakresu AI dla przemysłu gier i symulacji wojskowych.

Karolina Trzcionka

Future Processing

Delivery Manager, certyfikowany coach Erickson College International, trener.
W branży IT działam od 2008 roku - na początku jako QA, Test Manager a następnie jako lider zespołów zwinnych w firmie Future Processing. Praca blisko zespołów i klienta wyszkoliła we mnie umiejętności zarówno liderskie jak i zarządcze i doprowadziła mnie do obecnej roli Delivery Managera, gdzie odpowiadam za relację z klientem i efektywnie dostarczanie. Zafascynowanie mechanizmami dynamiki grupowej i samorozwoju wprowadziło mnie w 2014 roku na ścieżkę coachingu i team coachingu, którego opanowanie pozwala mi jeszcze bardziej wspierać zespoły i liderów w mojej obecnej roli.

Jakub Węglarz

Artifex Mundi

Senior Level Designer w Artifex Mundi. Odpowiedzialny za poziomy w Bladebound. Absolwent wydziału Malarstwa i Rzeźby wrocławskiej Akademii Sztuk Pięknych. Poprzednio Level Designer i Mobile Games Developer w Techlandzie. W wolnym czasie gra w papierowe RPG. 

By using this website you agree that cookies can be saved on your device, in accordance with our privacy policy.

Platinium Sponsor

Golden Sponsor

Golden Sponsor

Golden Sponsor

Golden Sponsor

Golden Sponsor